Predstavljamo sodelujoče umetnike in izvajalce v letu 2019:
Igor Stangliczky – Marko Batista
Torek, 5. februarja 2019, ob 20.00, Kino Šiška, Komuna
Sreda, 6. februarja 2019, ob 20.00, Centralna Postaja, Maribor
Die! Goldstein – Kikiriki
Ponedeljek, 18. februar 2019 ob 20.00, Kino Šiška, Komuna
Torek, 19. februarja 2019, ob 20.00, Centralna Postaja, Maribor
Anthony Pateras – Maja Osojnik
Sreda, 22. maj 2019 ob 20.00, Kino Šiška, Komuna
Četrtek, 23. maja 2019, ob 20.00, Centralna Postaja, Maribor
Marko Batista je v Ljubljani živeči eksperimentator zvoka ter intermedijski umetnik. Diplomiral je iz slikarstva na ljubljanski ALUO, nato pa zaključil še magistrski študij na Central Saint Martins v Londonu. V svojem opusu se osredotoča na performativne intermedijske prakse kot tudi prostorske umestitve.
Igor Stangliczky (Игор Штанглицки) je multidisciplinarni umetnik, ki deluje v polju ročnega oblikovanja, digitalne grafike in zvočne umetnosti. Nenehno je na preži za vznemirljivimi zvočnimi teksturami, svoje zvočne krajine pogosto obarva z obdelanimi terenskimi posnetki in različnimi elektronskimi inštrumenti.
Kikiriki je že dvajset let dejavna v raznih glasbenih kolektivih. Najprej kot vokalistka, kasneje kot instrumentalistka in od leta 2009 kot solo noise izvajalka. Osredotoča se na eksperimentiranje z v živo sproduciranim zvokom iz predvsem analognih sintetizatorjev. Kot Kikiriki je izšlo že devet izdaj, od tega nekaj v sodelovanju. Večina posnetkov je posnetih v živo, v studiu ali na koncertu.
Die! Goldstein je berlinski projekt Diega Mara, skladatelja, fotografa in video umetnika. Doslej je več kot stokrat nastopil v okoli petnajstih različnih državah, v mestih, kot so London, Rim, Berlin, Barcelona, Tokio, Istanbul in Sarajevo ter delil oder z glasbenimi skupinami, kot so Mogwai, Dave Phillips in Addictive TV. Od 2017 predstavlja svoj performans s kinom v živo Dystopia Utopia po vsem svetu.
Maja Osojnik (SI/AUS) je pevka, skladateljica, improvizatorka elektroakustične glasbe, zvočna umetnica, producentka, ki veliko uporablja glas, paetzoldov bass snemalnik, terenske posnetke, DJ-CD, kasete in druge lo-fi elektronske naprave, igrače in najdene predmete.
V svojih skladbah združuje ljubezen do preprostih pesmi, eksperimentalne elektroakustične, abstraktne glasbe, zgodnje in sodobne klasične glasbe ter elemente in oblike hrupa in rocka.
Resnična nadrealistična krhkost, v kateri uničujoča, temna fantazma na eni strani in lepota, eleganca, moč na drugi, razodeva dodaten vzgon, ki opredeljuje Majino glasbeno ustvarjanje.
Komponira glasba za ples, gledališče, film, radijske igre, zvočne instalacije ter različne ansamble in orkestre ter piše besedila, ki jih izvaja s svojimi bendi. Za svoje žive nastope in vzorčenje uporablja svoje lastne zvočne knjižnice.
Anthony Pateras (Au) je skladatelj, pianist in elektronski glasbenik, ki deluje od poznih devetdesetih let. Njegovo aktualno delo se osredotoča na elektroakustično orkestracijo, začasne halucinacije in zvočne pojave.
Pateras je diplomiral iz glasbe na LaTrobeju, kjer je pri Neilu Kellyju in Johnu McCaugheyju študiral kompozicijo. Pri Thomasi Reinerju je v Monashu dokončal magisterij in doktorat, s temo raziskava kompozicije, proste improvizacije in elektroakustične glasbe v povezavi s zvenom in obliko.
Izdal je preko 40 albumov in sodeloval z Mikeom Pattonom, Chrisom Abrahamsom in Valerijem Tricolijem. Kot gost se je pojavil na ploščah Orena Ambarchija, Sunn O))) in Fennesz, s producentom Françoisom Tetazem in literarnim kritikom Sylvère Lotringer je sodeloval v filmu režiserja Pie Borga. Poleg samostojnih koncertov Pateras trenutno nastopa tudi z eRikmom, Jérôme Noetingerjem in North of North.