beepblip, augenmas: Memodrom

zvočni sprehod, 60 min
nedelja, 1. 9., 18.30 (premiera)
ponedeljek, 2. 9., 18.30
Breg 1, spomenik Ivana Hribarja

Zvočni sprehod Memodrom je kompost spominov najlepšega mesta na svetu.

Prijava na zvočni sprehod

Sprehaja vas – brez predhodne najave – po spominski spirali, v kateri je mesto ob reki labirint in zvok sprožilec situacij, ki jim je izhodišče pozaba.

Memodrom vzpostavlja vzporedno doživljanje mesta, v katerem javna infrastruktura ni nosilec funkcij v prostoru. Obstaja zgolj kot kulisa za dogajanje v zvočnem prostoru. Namesto potopitvene ustvarjamo izstopitveno izkušnjo. Memodrom malikuje vašo pravico do pozabe.

V manj kot eni uri vas izpostavi zvočnim spominom generacij, ki so Ljubljano doživljale s pomočjo starejših nosilcev zvoka. Z ‘datotečnim’ načinom reprodukcije jih bomo skupaj priklicali v spomin. Od zimzelenih glasbenih hitov, javnih osebnosti, ki so jih ključniki zaobšli, do domnevno najbolj invazivnih prebivalcev mesta.

Želite tudi vi odložiti katerega od svojih spominov? Memodrom čaka na vaš klic.

Augenmas [Dare Pejić] je nepoklicni avtor, pisec besedil in producent. Njegovo prvo avtorsko delo, radijska igra Action+drama, je bilo izbrano za najboljšo radijsko igro na Radiu Študent. Z občasnimi izleti v zvočne eksperimente (kot član zvočnega kolektiva Theremidi Orchestra) ter kratki karieri selektorja glasbe je ostal zvest mediju teksta v najrazličnejših žanrih. Njegovo zanimanje za zvočne sprehode se napaja iz medijske arheologije.

beepblip [Ida Hiršenfelder] je zvočna umetnica in arhivistka, ki živi in dela v Ljubljani. Komponira potopitvene psihogeografske zvočne krajine z uporabo analogne elektronike, naredi-sama modularnih sintetizatorjev zvoka, terenskih posnetkov in računalniške manipulacije. Zanima jo bioakustika, eksperimentalna glasba in zvočno prostorjenje. Bila je članica zvočnega kolektiva Theremidi Orchestra (2011–2017), trenutno pa je članica skupine Jata C, ki raziskuje bioakustiko in zvočne ekologije. Študirala je sonologijo na Kraljevem konservatoriju v Haagu.

KOLOFON

Idejna zasnova: Augenmas
Scenarij in režija: Augenmas in beepblip
Kompozicija in terensko snemanje: beepblip
Dramaturgija: Jasmina Založnik
Besedilni pregled: Primož Jesenko
Glasovna interpretacija: Lina Akif in Blaž Šef

Uporabljena avtorska glasba: Avgusta Danilova, Moj mili kraj (1918); Jani Golob, Moja dežela (1986); Brane Zorman, Don’t Take Our Freedom To Us! (2020) in za namen satire priredba skladb Majde Sepe, Šuštarski most (1969), Mešanega Pevskega Zbora Don Bosko Celje, Slovenska zemlja, Jakob Aljaž (2017) in Magnifica, Ko enkrat bom umrl (1995). Uporabili smo tudi zvočne vzorce iz portala Freesound.org sledečih ustvarjalcev z različnimi CC licencami: joedeshon, bruno.auzet, Harris85, soundslikewillem, tjandrasounds, cabled_mess, OGsoundFX, Nox_Sound, CyrileneRossouw, Robinhood76, hugobeaumont, Bertrof, thgurdy, 13FPanská_Tolar_David, PierrotDu25, Osiruswaltz.

Produkcija: Cona, 2024.

Objavljeno v 5/Cona. Komentiranje onemogočeno